Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο

Γκερνιότι, Γιάννης Ν.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2016

2016


Παρουσιάζονται ο ορισμός του marketing, οι λειτουργίες του, τα Social Media και η επίδρασή τους στους χρήστες. Γίνεται αναφορά στην επιρροή που έχουν τα Social Media στον αθλητισμό και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας.

Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Α > Αθλητισμός
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Αθλητισμός

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)