Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο

Γκερνιότι, Γιάννης Ν.

Παρουσιάζονται ο ορισμός του marketing, οι λειτουργίες του, τα Social Media και η επίδρασή τους στους χρήστες. Γίνεται αναφορά στην επιρροή που έχουν τα Social Media στον αθλητισμό και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Αθλητισμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.