Η τοποθέτηση προϊόντων είναι ένα μεγάλο θέμα και αρκετές φορές δημιουργεί προβληματισμούς καθώς αποτελείται από κρυμμένα και πληρωμένα μηνύματα (Balasubramanian, 1994). Είναι μια επικοινωνιακή πρακτική η οποία χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σήμερα, καθώς η διαφήμιση αρχίζει πλέον να κουράζει τον θεατή (Nebenzahl & Secunda, 1993). Η νέα αυτή πρακτική έχει αρχίσει να εμφανίζεται εκτός από την τηλεόραση και τον κινηματογράφο και στα video games.
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της αποδοτικότητας της τοποθέτησης των προϊόντων στα video games. Η διεξαγωγή της έρευνας έγινε online με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνα αποτελείται από 200 ερωτηθέντες. Η επεξεργασία των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS 20.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα άτομα που παίζουν παιχνίδια προσομοίωσης έχουν θετικότερη στάση ως προς την εμφάνιση πραγματικών μαρκών στα βιντεοπαιχνίδια. Παρατηρήθηκε ακόμα ότι ο τρόπος με τον οποίο παίζει κάποιος video games δεν επηρεάζει τη στάση του απέναντι στην τοποθέτηση προϊόντων μέσα στα video games.
Ε > Επικοινωνία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Επικοινωνία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)