δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η αποδοτικότητα της τοποθέτησης προϊόντων στα video games
Η τοποθέτηση προϊόντων είναι ένα μεγάλο θέμα και αρκετές φορές δημιουργεί προβληματισμούς καθώς αποτελείται από κρυμμένα και πληρωμένα μηνύματα (Balasubramanian, 1994). Είναι μια επικοινωνιακή πρακτική η οποία χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σήμερα, καθώς η διαφήμιση αρχίζει πλέον να κουράζει τον θεατή (Nebenzahl & Secunda, 1993). Η νέα αυτή πρακτική έχει αρχίσει να εμφανίζεται εκτός από την τηλεόραση και τον κινηματογράφο και στα video games.
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της αποδοτικότητας της τοποθέτησης των προϊόντων στα video games. Η διεξαγωγή της έρευνας έγινε online με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνα αποτελείται από 200 ερωτηθέντες. Η επεξεργασία των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS 20.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα άτομα που παίζουν παιχνίδια προσομοίωσης έχουν θετικότερη στάση ως προς την εμφάνιση πραγματικών μαρκών στα βιντεοπαιχνίδια. Παρατηρήθηκε ακόμα ότι ο τρόπος με τον οποίο παίζει κάποιος video games δεν επηρεάζει τη στάση του απέναντι στην τοποθέτηση προϊόντων μέσα στα video games.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Η αποδοτικότητα της τοποθέτησης προϊόντων στα video games
Η αποδοτικότητα της τοποθέτησης προϊόντων στα video games
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.