Έρευνα αγοράς: μια εμπειρική εφαρμογή

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2009 (EN)
Έρευνα αγοράς: μια εμπειρική εφαρμογή

Δήμου, Μαρία

τα τέσσερα βασικά της κεφάλαια γίνεται λεπτομερής παρουσίαση που καλύπτει μεθοδικά το εξεταζόμενο αντικείμενο. Συνοπτικά, η κάτωθι εργασία περιλαμβάνει: Γενική αναφορά σχετικά με την έρευνα αγοράς. Προσδιορίζονται οι όροι από τους οποίους προήλθε η προαναφερόμενη έννοια. Γίνεται, επιπλέον, εξέταση στην επιστημονική θεώρηση του όρου, στη σημασία της έρευνας αγοράς για το Marketing καθώς επίσης, και στα στάδια που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Περιγραφή της μεθοδολογίας για την δειγματοληπτική έρευνα: συγκέντρωση στοιχείων μέσω ερωτηματολογίων με ονομαστικές καταστάσεις. Έρευνα της εγκυρότητας τους με τη χρήση δείκτη Έκθεση του περιεχομένου του ερωτηματολογίου, με παραβολή σχετικών γραφημάτων, που αποδεικνύουν τα αποτελέσματα της έρευνας αγοράς. Εξειδικευμένο τμήμα στη γενικότερη έρευνα αποτελούν τα προϊόντα της ομώνυμης εταιρίας του κ. Κασσανδρινού στην περιοχή της Χαλκιδικής. Δίνονται τα συγκεντρωτικά συμπεράσματα της έρευνας, που κρίνεται αξιόπιστη και αποτελεσματική. Ακολουθούν προτάσεις για πιθανή διερεύνηση της έρευνας μελλοντικά, με στόχο την αύξηση της αξιοπιστίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Δειγματοληψία (Στατιστική)
Επιχειρήσεις - Αξιολόγηση
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)