Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας

Δαϊκίδη, Παναγιώτα
Οικονομοπούλου, Κατερίνα

Η παρακάτω έρευνα επιδιώκει να αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να χτιστεί μια μάρκα ώστε να καταστεί ισχυρή, μέσω της επιλογής των κατάλληλων στρατηγικών για την διαχείριση και τον σχεδιασμό μιας μάρκας. Με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση του θέματος επιχειρείται αρχικά ο προσδιορισμός της έννοιας του branding καθώς και ο υπολογισμός της άξιας του, αλλά και η προέλευση της έννοιας. Επιπρόσθετα μέσω της ανάλυσης των χαρακτηριστικών, της προέλευσης αλλά και της διαχείρισης της μάρκας εντοπίζονται οι καταλληλότερες μέθοδοι και στρατηγικές για την ανάπτυξη και την καθιέρωση μιας ισχυρής μάρκας. Αναφέρονται ακόμη τα κυριότερα χαρακτηριστικά τα οποία πρέπει να διαθέτει μια επωνυμία ώστε να θεωρείται επιτυχημένη. Επιπλέον μελετάται η σημασία που μπορεί να έχει μια μάρκα για τους καταναλωτές και για τις επιχειρήσεις. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων προβάλλοντας την ψυχοσύνθεση και το προφίλ των νέων καταναλωτών. Να αποτελέσει δηλαδή στην ουσία έναν οδηγό για τις επιχειρήσεις, οπού θα αναφέρει τις προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών ώστε να μπορέσουν να στοχεύσουν σε αυτές και να δημιουργήσουν ένα ισχυρό και επιτυχημένο brand. Αυτό γίνετε μία προσπάθεια να επιτευχθεί μέσω του ερωτηματολογίου και της στατιστικής ανάλυσης τον αποτελεσμάτων.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-03


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)