Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας

Δαϊκίδη, Παναγιώτα
Οικονομοπούλου, Κατερίνα

Η παρακάτω έρευνα επιδιώκει να αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να χτιστεί μια μάρκα ώστε να καταστεί ισχυρή, μέσω της επιλογής των κατάλληλων στρατηγικών για την διαχείριση και τον σχεδιασμό μιας μάρκας. Με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση του θέματος επιχειρείται αρχικά ο προσδιορισμός της έννοιας του branding καθώς και ο υπολογισμός της άξιας του, αλλά και η προέλευση της έννοιας. Επιπρόσθετα μέσω της ανάλυσης των χαρακτηριστικών, της προέλευσης αλλά και της διαχείρισης της μάρκας εντοπίζονται οι καταλληλότερες μέθοδοι και στρατηγικές για την ανάπτυξη και την καθιέρωση μιας ισχυρής μάρκας. Αναφέρονται ακόμη τα κυριότερα χαρακτηριστικά τα οποία πρέπει να διαθέτει μια επωνυμία ώστε να θεωρείται επιτυχημένη. Επιπλέον μελετάται η σημασία που μπορεί να έχει μια μάρκα για τους καταναλωτές και για τις επιχειρήσεις. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων προβάλλοντας την ψυχοσύνθεση και το προφίλ των νέων καταναλωτών. Να αποτελέσει δηλαδή στην ουσία έναν οδηγό για τις επιχειρήσεις, οπού θα αναφέρει τις προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών ώστε να μπορέσουν να στοχεύσουν σε αυτές και να δημιουργήσουν ένα ισχυρό και επιτυχημένο brand. Αυτό γίνετε μία προσπάθεια να επιτευχθεί μέσω του ερωτηματολογίου και της στατιστικής ανάλυσης τον αποτελεσμάτων.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-03


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.