Η ανάγκη για ηλεκτρονικό εμπόριο προέκυψε από την απαίτηση για
καλύτερη χρήση των τεχνολογιών όπως είναι η πληροφορική και οι επικοινωνίες.
Στόχος της εργασίας είναι να βελτιωθούν οι σχέσεις, οι συναλλαγές και η επικοινωνία στις
ηλεκτρονικές επιχειρηματικές διαδικασίες είτε αυτοί είναι οι ίδιες οι επιχειρήσεις,
είτε οι επιχειρήσεις πελάτες ή προμηθευτές, είτε απλοί καταναλωτές είτε οι
τραπεζικοί οργανισμοί ή ακόμα και οι δημόσιοι φορείς. Η τεχνολογία είναι πλέον
ώριμη να υποστηρίζει τις παραπάνω αμφίδρομες σχέσεις παρέχοντας ευέλικτες
και ολοκληρωμένες λύσεις.
Έχοντας λοιπόν όλα τα παραπάνω ως γνώμονα υλοποιήθηκε η εργασία κάνοντας μια έρευνα για την «αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού
εμπορίου».
Κατασκευάστηκε,
ένα
ερωτηματολόγιο 12 ποικίλων ερωτήσεων οι οποίες θα βοηθούσαν στη συγκέντρωση όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες γύρω από την έρευνα.