Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων

Γανωτή, Ζουμπουλία

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετηθεί η έννοια της αξίας της διαχείρισης της επωνυμίας, δηλαδή το ποσό που οι καταναλωτές είναι σε θέση να παραχωρήσουν για την απόκτηση ενός προϊόντος. Πιο συγκεκριμένα, θα ακολουθήσει η ιστορική αναδρομή της αξίας της από τότε που ξεκίνησε μέχρι και σήμερα. Ακολουθούν, τα χαρακτηριαστικά της επωνυμίας των προϊόντων, ο προσδιορισμός της αξίας της διαχείρισης της επωνυμίας, οι μέθοδοι μέτρησης της επωνυμίας της μάρκας, οι οποίοι είναι οι εξής η μέτρηση μάρκας επιβράβευσης, η αναγνωρισιμότητα της εμπορικής επωνυμίας στους καταταναλωτές και η διαμόρφωση της εικόνας της. Έπειτα, θα γίνει αναφορά σχετικά με την σύσφιξη σχέσεων και την ενεργοποίηση των καταναλωτών που ασκούν επιρροή στις μάρκες των προϊόντων καθώς και την διαχείριση της εταιρικής φήμης. Στη συνέχεια, θα παρουσιαστεί η έννοια των κοινωνικών δικτύων, η ιστορική αναδρομή τους από τότε που ξεκίνησαν μέχρι σήμερα, η χρήση και τα χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα οφέλη, η σχέση διαδικτυακών ταυτοτήτων και ηθική της επικοινωνίας, θα ακολουθήσουν, οι παράγοντες ανάπτυξης διαδικτυακών ταυτοτήτων, η αποστασιοποιήση των χρηστών μέσω της ανωνυμίας, η ευκολία διαδικτυακών επαφών και τέλος ο κίνδυνος εθισμού στη χρήση των κοινωνικών δικτύων. Στη πορεία, θα αναλυθεί η επίδραση της διαχείρισης της επωνυμίας μέσω των κοινωνικών δικτύων, η διαχειριση της, η χρήση της αξίας της μάρκας, ο ρόλος των επώνυμων προϊόντων μέσω των κοινωνικών δικτύων, η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού στις μάρκες από τα κοινωνικά δίκτυα και η διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών,ο κίνδυνος εθισμού των ατόμων από την χρήση τους, η επιρροή των χρηστών, τα οφέλη της επωνυμίας, η σημασία των κοινωνικών δικτύων στην υποστήριξη της, και η αξιοποίηση της επωνυμίας μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, στο πρακτικό κομμάτι της εργασίας χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο πρωτογενούς έρευνας. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε αναφέρεται στο εάν οι νέοι επηρεάζονται στην επιθυμία μιας επώνυμης μάρκας από την ενασχόληση τους με τα κοινωνικά δίκτυα. Στο τέλος της εργασίας διατυπώνονται τα αποτελέσματα της έρευνας του ερωτηματολογίου καθώς και τα συμπεράσματα της. Τέλος, στα παραρτήματα εμπεριέχονται οι πίνακες των αποτελεσμάτων από τις απαντήσεις του ερωτηματολογίου.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-03


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.