Πολιτικό μάρκετινγκ: διερεύνηση της «εικόνας» των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Πολιτικό μάρκετινγκ: διερεύνηση της «εικόνας» των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα

Χαλίτσιος, Ιωάννης

Το περιεχόμενο αυτής της πτυχιακής εργασίας προσπαθεί να μελετήσει την έννοια του πολιτικού μάρκετινγκ, την έννοια της πολιτικής εικόνας καθώς επίσης την σχέση των ερωτώμενων με την πολιτική και την άποψή τους για την εικόνα του κυρίου Κυριάκου Μητσοτάκη και του κυρίου Αλέξη Τσίπρα. Η έρευνα διεξήχθη στο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Τεχνολογικού Τομέα (Τ.Ε.Ι Λάρισας) στις 25 Φεβρουαρίου 2016 σε ένα δείγμα 200 ατόμων. Για να υπολογισθούν και να βρεθούν τα αποτελέσματα της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SPSS statistics 17.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειοψηφία των φοιτητών ενημερώνεται για την πολιτική περισσότερο από τα social media. Όσο αφορά την εκλογική τους συμπεριφορά οι φοιτητές ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές και σύμφωνα με τα αποτελέσματα η πλειονότητα των φοιτητών στην ερώτηση σχετικά με το τι ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές δήλωσε «άλλο» ανάμεσα στον Ευάγγελο Μεϊμεράκη και Αλέξη Τσίπρα. Επίσης, στην ερώτηση σχετικά με το αν θα ψήφιζαν Κυριάκο Μητσοτάκη ή Αλέξη Τσίπρα σε περίπτωση που την επόμενη Κυριακή διεξαγόντουσαν εκλογές το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος απάντησε «άλλο». Παρόμοια και στην ερώτηση σχετικά με το αν η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού θα ψήφιζε στις επόμενες εκλογές Κυριάκο Μητσοτάκη ή Αλέξη Τσίπρα, η πλειοψηφία των φοιτητών δήλωσε «άλλο». Αναφορικά με την πολιτική ιδεολογία, το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών δήλωσε που τους εκφράζει το «κέντρο». Σχετικά με την σύγκριση της εικόνας των πολιτικών, ο Αλέξης Τσίπρας εμφανίζεται να έχει καλύτερη εικόνα από αυτή του Κυριάκου Μητσοτάκη και συγκεκριμένα στα χαρακτηριστικά: Φιλικός, ευχάριστος, καθησυχαστικός, ειλικρινής, νέος, άνετος πρωτοπόρος, εξωστρεφής, ηγετικός, γοητευτικός, κομψός, εξευγενισμένος, απλός.

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-05


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.