Το θέμα της εργασίας πραγματεύεται την δημιουργία της πολυμεσικής εφαρμογής για την παρουσίαση του νέου Μουσείου της Ακρόπολης. Η πολυμεσική εφαρμογή χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες. Ονομαστικά το «Κτίριο», τα «Βασικά Εκθέματα», ο «Παρθενώνας», και το «Βίντεο» με φωτογραφικό υλικό από το Μουσείο.
Στη πρώτη θεματική ενότητα «Κτίριο», παρουσιάζεται ιστορική αναδρομή για τα γεγονότα που εξελίχθηκαν μέχρι τη δημιουργία του νέου μουσείου. Στη δεύτερη ενότητα, «Βασικά Εκθέματα», γίνεται εκτενής αναφορά στα πιο σημαντικά εκθέματα που περιλαμβάνει ο χώρος του μουσείου. Ξεχωριστή αναφορά, γίνεται στο ναό του Ερεχθείου, στο ναό του Παρθενώνα και στα γλυπτά από τον ναό της Αθηνάς Νίκης. Στο τέλος της εφαρμογής, παρουσιάζεται ένα ολιγόλεπτο βίντεο από τους χώρους του μουσείου.
Στο γραπτό σκέλος της εργασίας, δίνεται ο σύγχρονος ορισμός του μουσείου. Επιπροσθέτως, γίνεται μια ανάλυση των όρων «Ψηφιακό μουσείο», «Κυβερνομουσείο» και με μεγαλύτερη έμφαση στον όρο του «Εικονικού μουσείου». Στα επόμενα κεφάλαια, παρουσιάζεται πιο αναλυτικά ότι περιλαμβάνει η πολυμεσική εφαρμογή. Τέλος, γίνεται αναφορά στα στάδια παραγωγής της πολυμεσικής εφαρμογής με βάση όλες τις απαραίτητες προσαρμογές που έγιναν για την δημιουργία αυτής της εφαρμογής.
Μ > Μουσεία
Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Επικοινωνία - Τεχνολογικές καινοτομίες
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Π > Πληροφορική - Τεχνολογία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Πληροφορική - Τεχνολογία
Μάρκετινγκ
Επικοινωνία - Τεχνολογικές καινοτομίες
Μουσεία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)