Marketing και αγοραστική συμπεριφορά στα τοπικά προϊόντα: η περίπτωση της Σάμου

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Marketing και αγοραστική συμπεριφορά στα τοπικά προϊόντα: η περίπτωση της Σάμου

Κορτέση, Βασιλική

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται καταγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς των κατοίκων και των επισκεπτών της Σάμου ως προς όλα τα τοπικά της προϊόντα, αλλά και της καταγραφής της διάθεσης όλων των τοπικών προϊόντων της Σάμου από τους παραγωγούς στην αγορά μέσω του Μάρκετινγκ, παίρνοντας ένα δείγμα τους. Συγκεκριμένα, γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί ο βαθμός που οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Σάμου στηρίζουν τα τοπικά προϊόντα του τόπου αυτού, ο τρόπος που οι παραγωγοί τους διατηρούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, τις ενέργειες ως προς την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους εκτός της Σάμου αλλά και της Ελλάδας και ο βαθμός ικανοποίησης των καταναλωτών από την προβολή των τοπικών προϊόντων. Μέσω των ερωτηματολογίων και της ανάλυσης των αποτελεσμάτων τους συμπεραίνεται για τη πλευρά των παραγωγών ότι το μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν ασχολείται μόνο με ένα είδος παραγωγής/καλλιέργειας, σε μεγάλο βαθμό δεν εξάγουν τα προϊόντα τους στο εξωτερικό, πιστεύουν πως επιβάλλεται βελτίωση των προϊόντων τους και σε μέτριο βαθμό πως υπάρχει ανάπτυξη νέων προϊόντων από εκείνους. Ακόμα, για τη πλευρά των καταναλωτών διαπιστώνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν αγοράζει ή αγοράζει σπάνια σούμα, ούζο, λάδι, ελιές, αρωματικά βότανα, παραδοσιακά γλυκά/μαρμελάδες, κεραμικά, σαπούνι, ορχιδέες, αιθέρια έλαια και ξύλινα σκάφη, λόγω ότι ο καθένας έχει μια καλλιεργήσιμη γη και παράγει αυτά τα προϊόντα, εκτός από τα κεραμικά, τα αιθέρια έλαια και τα ξύλινα σκάφη και ότι είναι μέτρια ικανοποιημένοι ως προς τη προβολή των τοπικών προϊόντων στα καταστήματα πώλησης. Τέλος, δίνεται έμφαση στην ανάλυση των αποτελεσμάτων, καθώς και στη κατάληξη των συμπερασμάτων.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-05


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.