Αξιολόγηση της χρήσης και της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αξιολόγηση της χρήσης και της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων

Γερογιάννη, Ελένη
Μεταλλίδου, Ζωή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2016-03

2016-03


Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της συμβολής των κοινωνικών δικτύων και κυρίως του Facebook στην επικοινωνία των επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα. Αρχικά προβαίνουμε στην ανάλυση των χαρακτηριστικών στοιχείων του διαδικτύου και του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο σύμφωνα με τη βιβλιογραφία μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση διάδρασης μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών τους και στην ανάπτυξης ισχυρής σχέσης και δέσμευσης, ώστε να επιτευχθεί τελικά αύξηση της αναγνωρισιμότητας και χτίσιμο επωνυμίας. Για να επιτευχθούν οι στόχοι της εργασίας χρησιμοποιούνται στοιχεία από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης των 41 ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οινοποιητικών εταιριών έχουν περιορισμένη εμπλοκή στα κοινωνικά δίκτυα και η ένταση χρήσης του Facebook ως δίκτυο επικοινωνίας και δέσμευσης με τους φίλους της επιχείρησης είναι χαμηλή Οι εταιρίες δεν δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στα social media ως εργαλεία επικοινωνίας.

Β > Βιομηχανία τροφίμων και το εμπόριο - Ελλάδα
Τ > Τρόφιμα
Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Ο > Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Ε > Επικοινωνία - Τεχνολογικές καινοτομίες
Ο > Οινοποιία
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Βιομηχανία τροφίμων και το εμπόριο - Ελλάδα
Τρόφιμα
Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Οινοποιία
Επικοινωνία - Τεχνολογικές καινοτομίες

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)