Η κοινωνική επίδραση του CRM μέσα από τα Business Analytics

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Η κοινωνική επίδραση του CRM μέσα από τα Business Analytics

Μπάτα, Δήμητρα

Περιγράφονται ο τρόπος με τον οποίο η επιστήμη των Business Analytics χρησιμοποιείται μέσα στις επιχειρήσεις, η λειτουργία των Social Media και των σύγχρονων πιο διαδεδομένων εργαλείων που χρησιμοποιούνται σε αυτά. Γίνεται αναφορά στην έννοια του Customer Relationship Management (CRM), το πως υλοποιείται αποτελεσματικά, ποια η αρχιτεκτονική του και τα οφέλη για μια επιχείρηση από την εφαρμογή του. Επίσης, γίνεται αναφορά στις διαφορές μεταξύ Social Network Analysis και Social Media Analysis και στη σύγχρονη εξέλιξη του CRM, την κοινωνική ανάλυση (Social Analytics) και αναλύεται η χρήση τους στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Τέλος, γίνεται ανάλυση δεδομένων των Big Data, καθώς παίζουν πρωταρχικό ρόλο στη λήψη των επιχειρησιακών αποφάσεων και στην παρακολούθηση του ανταγωνισμού.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Πελατειακές σχέσεις
CRM (Customer relationship management)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)