Περιγράφονται ο τρόπος με τον οποίο η επιστήμη των Business Analytics χρησιμοποιείται μέσα στις επιχειρήσεις, η λειτουργία των Social Media και των σύγχρονων πιο διαδεδομένων εργαλείων που χρησιμοποιούνται σε αυτά. Γίνεται αναφορά στην έννοια του Customer Relationship Management (CRM), το πως υλοποιείται αποτελεσματικά, ποια η αρχιτεκτονική του και τα οφέλη για μια επιχείρηση από την εφαρμογή του. Επίσης, γίνεται αναφορά στις διαφορές μεταξύ Social Network Analysis και Social Media Analysis και στη σύγχρονη εξέλιξη του CRM, την κοινωνική ανάλυση (Social Analytics) και αναλύεται η χρήση τους στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Τέλος, γίνεται ανάλυση δεδομένων των Big Data, καθώς παίζουν πρωταρχικό ρόλο στη λήψη των επιχειρησιακών αποφάσεων και στην παρακολούθηση του ανταγωνισμού.