Η οργάνωση των διεθνών τουριστικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και οι μέθοδοι εφαρμογής μάρκετινγκ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στη Γαλλία

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2002 (EN)
Η οργάνωση των διεθνών τουριστικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και οι μέθοδοι εφαρμογής μάρκετινγκ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στη Γαλλία

Θωμά, Αλεξάνδρα

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσδιορίσει την αξία του τουριστικού τομέα στην παγκόσμια οικονομία και τον τρόπο με τον οποίο οι ελληνικές επιχειρήσεις οργανώνονται στην μεγαλύτερη βιομηχανία του κόσμου. Επίσης επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στον πρώτο σε παγκόσμιο επίπεδο, τουριστικό προορισμό, τη Γαλλία, και αναλύει τις δυνατότητες ανάπτυξης των ελληνικών τουριστικών γραφείων-οργανισμών στη συγκεκριμένη αγορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική οικονομία
Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2002-03


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)