Η οργάνωση των διεθνών τουριστικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και οι μέθοδοι εφαρμογής μάρκετινγκ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στη Γαλλία

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2002 (EL)
Η οργάνωση των διεθνών τουριστικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και οι μέθοδοι εφαρμογής μάρκετινγκ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στη Γαλλία

Θωμά, Αλεξάνδρα

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσδιορίσει την αξία του τουριστικού τομέα στην παγκόσμια οικονομία και τον τρόπο με τον οποίο οι ελληνικές επιχειρήσεις οργανώνονται στην μεγαλύτερη βιομηχανία του κόσμου. Επίσης επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στον πρώτο σε παγκόσμιο επίπεδο, τουριστικό προορισμό, τη Γαλλία, και αναλύει τις δυνατότητες ανάπτυξης των ελληνικών τουριστικών γραφείων-οργανισμών στη συγκεκριμένη αγορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική οικονομία
Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2002-03


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.