Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2000 (EN)
Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά

Τράμπας, Κωνσταντίνος Β.

Το παγκόσμιο marketing αναφέρεται στην ανάλυση του καταναλωτικού δυναμικού σε παγκόσμια κλίμακα και όχι σε μεμονωμένα κράτη, και σύγκριση του δυναμικού αυτού με αυτό της παγκόσμιας παραγωγής. Έτσι , δημιουργείται ένα οικουμενικό δίκτυο από οργανώσεις πωλήσεων και μεταφοράς. Σε αυτό το σύστημα αναδιπλώνεται η πολυεθνική επιχείρηση , η οποία δρα και αναπτύσσεται σε κάθε σημείο της υδρογείου. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις αποτελούν πολυκεντρικές διευθύνσεις στις οποίες τα κέντρα λήψεως αποφάσεων είναι κατεσπαρμένα σε ολόκληρη την υφήλιο. Έτσι μεταφερόμαστε από τη διεθνική οικονομία στη παγκόσμια οικονομία.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Εξωτερικό εμπόριο
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Παγκόσμια οικονομία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2000


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)