Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2000 (EL)

Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά

Τράμπας, Κωνσταντίνος Β.

Το παγκόσμιο marketing αναφέρεται στην ανάλυση του καταναλωτικού δυναμικού σε παγκόσμια κλίμακα και όχι σε μεμονωμένα κράτη, και σύγκριση του δυναμικού αυτού με αυτό της παγκόσμιας παραγωγής. Έτσι , δημιουργείται ένα οικουμενικό δίκτυο από οργανώσεις πωλήσεων και μεταφοράς. Σε αυτό το σύστημα αναδιπλώνεται η πολυεθνική επιχείρηση , η οποία δρα και αναπτύσσεται σε κάθε σημείο της υδρογείου. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις αποτελούν πολυκεντρικές διευθύνσεις στις οποίες τα κέντρα λήψεως αποφάσεων είναι κατεσπαρμένα σε ολόκληρη την υφήλιο. Έτσι μεταφερόμαστε από τη διεθνική οικονομία στη παγκόσμια οικονομία.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Εξωτερικό εμπόριο
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Παγκόσμια οικονομία


Ελληνική γλώσσα

2000


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.