Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξεταστεί η λειτουργία και η φιλοσοφία του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών ο οποίος αποτελεί ένα ανταγωνιστικό φορέα προώθησης των ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες του εξωτερικού.
Στόχος της μελέτης ήταν να παρουσιαστεί η αποτελεσματικότητα του οργανισμού.
Συγκεκριμένα η συμμετοχή του οργανισμού σε εκθέσεις έχει δώσει στο franchise, παγκόσμια ανάπτυξη.
Προβάλλοντάς τις μάλιστα σε ξένες αγορές, δημιουργείται και ένα ευνοϊκό κλίμα στην καταρχήν αποδοχή των προϊόντων.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Π > Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου
Δ > Διεθνές εμπόριο
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Διεθνές εμπόριο
Εξαγωγές - Ελλάδα
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)