Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξεταστεί η λειτουργία και η φιλοσοφία του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγών ο οποίος αποτελεί ένα ανταγωνιστικό φορέα προώθησης των ελληνικών επιχειρήσεων στις χώρες του εξωτερικού.
Στόχος της μελέτης ήταν να παρουσιαστεί η αποτελεσματικότητα του οργανισμού.
Συγκεκριμένα η συμμετοχή του οργανισμού σε εκθέσεις έχει δώσει στο franchise, παγκόσμια ανάπτυξη.
Προβάλλοντάς τις μάλιστα σε ξένες αγορές, δημιουργείται και ένα ευνοϊκό κλίμα στην καταρχήν αποδοχή των προϊόντων.