Στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές: η περίπτωση της Venus Growers

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές: η περίπτωση της Venus Growers

Ντιντιλάς, Αναστάσιος Σ.

Αρχικά, περιγράφονται οι θεωρίες της διεθνοποίησης και καθορίζονται οι λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση επιθυμεί να διεθνοποιηθεί. Καταγράφονται όλες οι δυνατές μορφές εισόδου σε μια αγορά του εξωτερικού και αναφέρονται οι αιτίες που καθοδηγούν την απόφαση των Ελλήνων επιχειρηματιών να χαράξουν νέες διαδρομές σε καινούργιες αγορές. Επίσης, παρουσιάζεται η οικονομική και αναπτυξιακή φυσιογνωμία του Νομού Ημαθίας, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή της επιχείρησης «Venus Growers» και το νέο εγχείρημα της στην αγορά της Ινδίας. Τέλος, παρατίθεται ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από στέλεχος της επιχείρησης με τα συμπεράσματα που προέκυψαν.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικός προγραμματισμός
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)