Στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές: η περίπτωση της Venus Growers

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές: η περίπτωση της Venus Growers

Ντιντιλάς, Αναστάσιος Σ.

Αρχικά, περιγράφονται οι θεωρίες της διεθνοποίησης και καθορίζονται οι λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση επιθυμεί να διεθνοποιηθεί. Καταγράφονται όλες οι δυνατές μορφές εισόδου σε μια αγορά του εξωτερικού και αναφέρονται οι αιτίες που καθοδηγούν την απόφαση των Ελλήνων επιχειρηματιών να χαράξουν νέες διαδρομές σε καινούργιες αγορές. Επίσης, παρουσιάζεται η οικονομική και αναπτυξιακή φυσιογνωμία του Νομού Ημαθίας, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή της επιχείρησης «Venus Growers» και το νέο εγχείρημα της στην αγορά της Ινδίας. Τέλος, παρατίθεται ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από στέλεχος της επιχείρησης με τα συμπεράσματα που προέκυψαν.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικός προγραμματισμός
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.