δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Σύγχρονη εικόνα των πωλητών: μία περίπτωση μελέτης
Η κάθε επιχείρηση προσπαθεί να δημιουργήσει και στη συνέχεια να διασφαλίσει ένα κύκλο εργασιών ο οποίος της αποδίδει τα αναμενόμενα οφέλη. Για να το επιτύχει χρησιμοποιεί τεχνικές μάρκετινγκ, όπως ανάπτυξη επιχειρησιακού σχεδίου, η έρευνα και η πολιτική τιμολόγησης προϊόντων/υπηρεσιών. Οι ενδιάμεσοι στις πωλήσεις, ανάμεσα στις εταιρείες και τους πελάτες, είναι οι πωλητές, οι οποίοι πρέπει όχι μόνο να παρουσιάσουν στους πελάτες τα προϊόντα αλλά να ανακαλύψουν τις επιθυμίες του πελάτη. Η εργασία εστιάζεται στην εφαρμογή όλων των ανωτέρω στο κλάδο των πωλήσεων ασφαλιστικών υπηρεσιών. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη παρουσίαση των εννοιών που σχετίζονται με τις ασφάλειες, τα είδη ασφαλειών και τους τρόπους που σήμερα οι ασφαλιστικές εργασίες διεκπεραιώνονται, παρουσιάζεται ο ασφαλιστικός κλάδος στην Ελλάδα. Περιγράφεται συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN και οι πρακτικές που ακολουθεί στην παρουσίαση των αναγκαίων δεξιοτήτων ενός πωλητή ασφαλιστικών προϊόντων.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Σύγχρονη εικόνα των πωλητών: μία περίπτωση μελέτης
Σύγχρονη εικόνα των πωλητών: μία περίπτωση μελέτης
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.