Σύγχρονη εικόνα των πωλητών: μία περίπτωση μελέτης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Σύγχρονη εικόνα των πωλητών: μία περίπτωση μελέτης

Καλαϊδόπουλος, Χρήστος Δ.

Η κάθε επιχείρηση προσπαθεί να δημιουργήσει και στη συνέχεια να διασφαλίσει ένα κύκλο εργασιών ο οποίος της αποδίδει τα αναμενόμενα οφέλη. Για να το επιτύχει χρησιμοποιεί τεχνικές μάρκετινγκ, όπως ανάπτυξη επιχειρησιακού σχεδίου, η έρευνα και η πολιτική τιμολόγησης προϊόντων/υπηρεσιών. Οι ενδιάμεσοι στις πωλήσεις, ανάμεσα στις εταιρείες και τους πελάτες, είναι οι πωλητές, οι οποίοι πρέπει όχι μόνο να παρουσιάσουν στους πελάτες τα προϊόντα αλλά να ανακαλύψουν τις επιθυμίες του πελάτη. Η εργασία εστιάζεται στην εφαρμογή όλων των ανωτέρω στο κλάδο των πωλήσεων ασφαλιστικών υπηρεσιών. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη παρουσίαση των εννοιών που σχετίζονται με τις ασφάλειες, τα είδη ασφαλειών και τους τρόπους που σήμερα οι ασφαλιστικές εργασίες διεκπεραιώνονται, παρουσιάζεται ο ασφαλιστικός κλάδος στην Ελλάδα. Περιγράφεται συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN και οι πρακτικές που ακολουθεί στην παρουσίαση των αναγκαίων δεξιοτήτων ενός πωλητή ασφαλιστικών προϊόντων.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Ασφαλιστικές εταιρείες
Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.