Με τον όρο διεθνοποίηση αναφερόμαστε σε όλες τις δραστηριότητες που αναλαμβάνει μία επιχείρηση σχετικά με τις ξένες αγορές. Οι πολιτικές και οικονομικές αλλαγές που παρουσιάζονται στο διεθνή χώρο επηρεάζουν τις περισσότερες φορές τις δραστηριότητες των επιχειρήσεων. Ως επί τω πλείστον, η διεθνοποίηση ξεκίνησε παράλληλα με την ικανότητα των ανθρώπων να ταξιδεύουν από τη μία χώρα στην άλλη και να ξεπερνούν τα διάφορα σύνορα. Επιπροσθέτως η έννοια της διεθνοποίησης ερμηνεύεται μέσα από ποικιλόμορφες απόψεις και προοπτικές.
Με την παρούσα Πτυχιακή εργασία επιχειρείται μία βιβλιογραφική έρευνα των εξαγωγικών δραστηριοτήτων μίας συγκεκριμένης επιχειρήσεως στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης. Αρχικά, γίνεται εισαγωγική παρουσίαση των χαρακτηριστικών της κρίσης. Στη συνέχεια επιχειρείται σύντομη ανάλυση των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων. Ακολουθεί το θεωρητικό υπόβαθρο της προσωπικής έρευνας, γύρω από το είδος, τους στόχους και τους περιορισμούς της. Έπειτα, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μέσα από την προσωπική διερεύνηση συγκεκριμένης επιχειρήσεως. Συγκεκριμένα περιγράφονται όλα τα δεδομένα και τα αποτέλεσμα της διεθνοποίησης της επιχειρήσεως ΑΦΟΙ Χαϊτογλου ΑΒΕΕ. Τέλος, καταγράφονται τα γενικά συμπεράσματα.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Ο > Οικονομική κρίση
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Διεθνές μάρκετινγκ
Οικονομική κρίση
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)