Το αντικείμενο έρευνας της εργασίας είναι οι προοπτικές των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά της Σουηδίας, θέμα που χρειάζεται προσοχή, αφού η Σουηδία θεωρείται χώρα με μεγάλη οικονομική ανάπτυξη. Η οικονομική συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών θα επιφέρει πολύ θετικά αποτελέσματα στην οικονομία της Ελλάδος.
Στην παρακάτω εργασία θα γίνει ανάλυση της μορφής της σουηδικής αγοράς, θα παρουσιαστούν ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες που εντοπίζονται στην αναφερόμενη αγορά καθώς και τα πιθανά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις κατά την προσπάθεια διείσδυσής τους στην αγορά της Σουηδίας.
Αναμφισβήτητα η οικονομία της Ελλάδας έχει εξωστρεφή χαρακτήρα. Αυτό συνεπάγεται ότι η τακτική και συντονισμένη προβολή και προώθηση τόσο των προϊόντων και υπηρεσιών όσο και της γενικότερης εικόνας της Ελλάδας είναι αναγκαία για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων στη σουηδική αγορά. Στην εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων συμβάλλουν με διάφορες ενέργειες οργανισμοί όπως είναι ο ΠΣΕ, ο ΟΠΕ και ο ΟΑΕΠ.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Δ > Διεθνές εμπόριο
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Διεθνές μάρκετινγκ
Διεθνές εμπόριο
Εξαγωγές - Ελλάδα
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)