Η επίδραση των ιστολογίων μόδας στην συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Η επίδραση των ιστολογίων μόδας στην συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Νιάνιου, Ζωή

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού από Web 1.0 σε Web 2.0 έφεραν τεράστιες αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Δημιουργήθηκαν τα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία μπήκαν στην ζωή των ανθρώπων και άλλαξαν πολλές καθημερινές συνήθειες. Η χρήση των social media πλέον, επηρεάζει πολλούς τομείς και ένας από αυτούς είναι η καταναλωτική συμπεριφορά. Τα fashion blogs ανήκουν στα social media και αποτελούν πλέον ένα παγκόσμιο φαινόμενο με ραγδαία ανάπτυξη. Είναι το πιο δημοφιλή μέσο προβολής της μόδας, των νέων προϊόντων και του lifestyle της blogger. Η παρούσα εργασία είναι επικεντρωμένη στις Ελληνίδες fashion bloggers και μελετά πως διάφοροι παράγοντες, όπως τα χαρακτηριστικά του blogger, η ιδιοσυγκρασία του χρήστη, η διαφήμιση ή η διάταξη του blog μπορούν να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά του Ελληνικού κοινού ως προς τη μόδα. Με τη χρήση ερωτηματολογίου και την ανάλυση των αποτελεσμάτων γίνεται προσπάθεια να απαντηθούν τα ερωτήματα της έρευνας και να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-11


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)