Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού από Web 1.0 σε Web 2.0 έφεραν τεράστιες αλλαγές στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Δημιουργήθηκαν τα κοινωνικά δίκτυα, τα οποία μπήκαν στην ζωή των ανθρώπων και άλλαξαν πολλές καθημερινές συνήθειες. Η χρήση των social media πλέον, επηρεάζει πολλούς τομείς και ένας από αυτούς είναι η καταναλωτική συμπεριφορά. Τα fashion blogs ανήκουν στα social media και αποτελούν πλέον ένα παγκόσμιο φαινόμενο με ραγδαία ανάπτυξη. Είναι το πιο δημοφιλή μέσο προβολής της μόδας, των νέων προϊόντων και του lifestyle της blogger. Η παρούσα εργασία είναι επικεντρωμένη στις Ελληνίδες fashion bloggers και μελετά πως διάφοροι παράγοντες, όπως τα χαρακτηριστικά του blogger, η ιδιοσυγκρασία του χρήστη, η διαφήμιση ή η διάταξη του blog μπορούν να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά του Ελληνικού κοινού ως προς τη μόδα. Με τη χρήση ερωτηματολογίου και την ανάλυση των αποτελεσμάτων γίνεται προσπάθεια να απαντηθούν τα ερωτήματα της έρευνας και να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα.