Η στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Η στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων

Κιριντζή, Έυα Θ.

Αρχικά, αναλύονται οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ και εξετάζεται η έννοια της συμπεριφορά του καταναλωτή. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο στρατηγικό μάρκετινγκ, στο μίγμα μάρκετινγκ και αναλύεται η οργάνωση και ο έλεγχος των επιχειρήσεων. Επίσης, γίνεται αναφορά στην εφαρμογή της στρατηγικής στην επιχείρηση και συγκεκριμένα στο στρατηγικό σχεδιασμό της. Τέλος, αναλύεται η σύγχρονη προσέγγιση του στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα στις επιχειρήσεις σύμφωνα με το σήμερα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)