Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του ΠΑΟΚ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του ΠΑΟΚ

Κοτταρίδου, Άννα Χ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Αρχικά, αναλύονται οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ, τα χαρακτηριστικά του αθλητικού μάρκετινγκ και της αθλητικής αγοράς, ενώ ταυτόχρονα αναλύεται η εφαρμογή του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση της χορηγίας του αθλητικού οργανισμού, εξετάζοντας τους στόχους και τις προοπτικές μιας επιτυχημένης χορηγίας και πως αυτή επηρεάζει τη λειτουργία του αθλητικού οργανισμού. Τέλος, γίνεται η ανάλυση ενός επιτυχημένου και χαρακτηριστικού αθλητικού οργανισμού της Βόρειας Ελλάδας, του ΠΑΟΚ FC.

Μ > Μάρκετινγκ
Α > Αθλητισμός

Μάρκετινγκ
Αθλητισμός

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.