Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του ΠΑΟΚ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του ΠΑΟΚ

Κοτταρίδου, Άννα Χ.

Αρχικά, αναλύονται οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ, τα χαρακτηριστικά του αθλητικού μάρκετινγκ και της αθλητικής αγοράς, ενώ ταυτόχρονα αναλύεται η εφαρμογή του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση της χορηγίας του αθλητικού οργανισμού, εξετάζοντας τους στόχους και τις προοπτικές μιας επιτυχημένης χορηγίας και πως αυτή επηρεάζει τη λειτουργία του αθλητικού οργανισμού. Τέλος, γίνεται η ανάλυση ενός επιτυχημένου και χαρακτηριστικού αθλητικού οργανισμού της Βόρειας Ελλάδας, του ΠΑΟΚ FC.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Αθλητισμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.