Αρχικά, αναλύονται οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ, τα χαρακτηριστικά του αθλητικού μάρκετινγκ και της αθλητικής αγοράς, ενώ ταυτόχρονα αναλύεται η εφαρμογή του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση της χορηγίας του αθλητικού οργανισμού, εξετάζοντας τους στόχους και τις προοπτικές μιας επιτυχημένης χορηγίας και πως αυτή επηρεάζει τη λειτουργία του αθλητικού οργανισμού. Τέλος, γίνεται η ανάλυση ενός επιτυχημένου και χαρακτηριστικού αθλητικού οργανισμού της Βόρειας Ελλάδας, του ΠΑΟΚ FC.
Μ > Μάρκετινγκ
Α > Αθλητισμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Μάρκετινγκ
Αθλητισμός
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)