Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του ΠΑΟΚ

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του ΠΑΟΚ

Κοτταρίδου, Άννα Χ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Αρχικά, αναλύονται οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ, τα χαρακτηριστικά του αθλητικού μάρκετινγκ και της αθλητικής αγοράς, ενώ ταυτόχρονα αναλύεται η εφαρμογή του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση της χορηγίας του αθλητικού οργανισμού, εξετάζοντας τους στόχους και τις προοπτικές μιας επιτυχημένης χορηγίας και πως αυτή επηρεάζει τη λειτουργία του αθλητικού οργανισμού. Τέλος, γίνεται η ανάλυση ενός επιτυχημένου και χαρακτηριστικού αθλητικού οργανισμού της Βόρειας Ελλάδας, του ΠΑΟΚ FC.

Μ > Μάρκετινγκ
Α > Αθλητισμός

Μάρκετινγκ
Αθλητισμός

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)