Πράσινο μάρκετινγκ

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Πράσινο μάρκετινγκ

Στούπας, Ιωάννης Κ.

Αρχικά, γίνεται αναφορά στην οικονομική αποτίμηση των πόρων του περιβάλλοντος, στην οικονομική αποτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και στην ανάλυση κόστους – οφέλους. Επίσης, αναφέρονται ο ορισμός της «βιώσιμης ανάπτυξη», η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το πράσινο μάρκετινγκ και οι εφαρμογές του, οι πράσινες επιχειρήσεις και τα πράσινα προϊόντα. Τέλος, γίνεται αναφορά στην πράσινη επιχειρηματικότητα και την οικο-αποδοτικότητα.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Οικολογικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)