Πράσινο μάρκετινγκ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Πράσινο μάρκετινγκ

Στούπας, Ιωάννης Κ.

Αρχικά, γίνεται αναφορά στην οικονομική αποτίμηση των πόρων του περιβάλλοντος, στην οικονομική αποτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και στην ανάλυση κόστους – οφέλους. Επίσης, αναφέρονται ο ορισμός της «βιώσιμης ανάπτυξη», η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το πράσινο μάρκετινγκ και οι εφαρμογές του, οι πράσινες επιχειρήσεις και τα πράσινα προϊόντα. Τέλος, γίνεται αναφορά στην πράσινη επιχειρηματικότητα και την οικο-αποδοτικότητα.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Οικολογικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.