Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Πράσινο μάρκετινγκ

Στούπας, Ιωάννης Κ.

Αρχικά, γίνεται αναφορά στην οικονομική αποτίμηση των πόρων του περιβάλλοντος, στην οικονομική αποτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και στην ανάλυση κόστους – οφέλους. Επίσης, αναφέρονται ο ορισμός της «βιώσιμης ανάπτυξη», η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το πράσινο μάρκετινγκ και οι εφαρμογές του, οι πράσινες επιχειρήσεις και τα πράσινα προϊόντα. Τέλος, γίνεται αναφορά στην πράσινη επιχειρηματικότητα και την οικο-αποδοτικότητα.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Οικολογικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.