Αρχικά, γίνεται αναφορά στην έννοια του μάρκετινγκ, παρουσιάζεται η ελληνική ναυτιλιακή πολιτική και η παρούσα κατάσταση της ελληνικής ναυτιλίας. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο ναυτιλιακό μάρκετινγκ, εξετάζονται οι στρατηγικές προώθησης του vαυτιλιακoύ πρoϊόvτoς και τέλος, μελετάται η περίπτωση της Ναυτιλιακής εταιρίας Alpha Tankers S.A.
Ε > Εμπορική ναυτιλία
Μ > Μάρκετινγκ
Ν > Ναυτιλία
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Ναυτιλία
Μάρκετινγκ
Εμπορική ναυτιλία
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)