Μάρκετινγκ στα ναυτιλιακά

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μάρκετινγκ στα ναυτιλιακά

Μουσερή, Χριστίνα Κ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2016

2016


Αρχικά, γίνεται αναφορά στην έννοια του μάρκετινγκ, παρουσιάζεται η ελληνική ναυτιλιακή πολιτική και η παρούσα κατάσταση της ελληνικής ναυτιλίας. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο ναυτιλιακό μάρκετινγκ, εξετάζονται οι στρατηγικές προώθησης του vαυτιλιακoύ πρoϊόvτoς και τέλος, μελετάται η περίπτωση της Ναυτιλιακής εταιρίας Alpha Tankers S.A.

Ε > Εμπορική ναυτιλία
Μ > Μάρκετινγκ
Ν > Ναυτιλία

Ναυτιλία
Μάρκετινγκ
Εμπορική ναυτιλία

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.