Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις τράπεζες

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις τράπεζες

Κίοσια, Ρόμπιν Φ.

Αρχικά, μελετήθηκε η ιστορική εξέλιξη, ο ορισμός του πράσινου μάρκετινγκ, οι περιβαλλοντικές στρατηγικές των επιχειρήσεων και η εφαρμογή του στις ελληνικές τράπεζες. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στην έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς φαίνεται πως από εκεί πηγάζει η έντονη δραστηριοποίηση που έχουν οι τράπεζες στον τομέα της πράσινης τραπεζικής τα τελευταία χρόνια. Τέλος, γίνεται αναφορά στα πράσινα χρηματοοικονομικά προϊόντα και την στροφή των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων της Ελλάδας στην «πράσινη τραπεζική».

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Οικολογικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.