Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις τράπεζες

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις τράπεζες

Κίοσια, Ρόμπιν Φ.

Αρχικά, μελετήθηκε η ιστορική εξέλιξη, ο ορισμός του πράσινου μάρκετινγκ, οι περιβαλλοντικές στρατηγικές των επιχειρήσεων και η εφαρμογή του στις ελληνικές τράπεζες. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στην έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς φαίνεται πως από εκεί πηγάζει η έντονη δραστηριοποίηση που έχουν οι τράπεζες στον τομέα της πράσινης τραπεζικής τα τελευταία χρόνια. Τέλος, γίνεται αναφορά στα πράσινα χρηματοοικονομικά προϊόντα και την στροφή των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων της Ελλάδας στην «πράσινη τραπεζική».

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Οικολογικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.