Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας “PUBLIC”

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας “PUBLIC”

Τζαμπάζη, Αικατερίνη Δ.

Στην παρούσα εργασία μελετάται αρχικά, το σχέδιο μάρκετινγκ που μπορεί να εφαρμόσει μια επιχείρηση σε θεωρητικό επίπεδο και στην συνέχεια σε πρακτικό επίπεδο μελετάται το σχέδιο μάρκετινγκ που έχει εφαρμόσει η επιχείρηση PUBLIC.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικό μάρκετινγκ
Εταιρείες
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)