Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας “PUBLIC”

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας “PUBLIC”

Τζαμπάζη, Αικατερίνη Δ.

Στην παρούσα εργασία μελετάται αρχικά, το σχέδιο μάρκετινγκ που μπορεί να εφαρμόσει μια επιχείρηση σε θεωρητικό επίπεδο και στην συνέχεια σε πρακτικό επίπεδο μελετάται το σχέδιο μάρκετινγκ που έχει εφαρμόσει η επιχείρηση PUBLIC.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικό μάρκετινγκ
Εταιρείες
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.