Εξωστρέφεια και διεθνές μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις: η περίπτωση του νομού Πέλλας

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Εξωστρέφεια και διεθνές μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις: η περίπτωση του νομού Πέλλας

Ζαρογουλίδου, Κλεονίκη Α.

Αρχικά, αναλύονται οι έννοιες της επιχειρηματικότητας, της εξωστρέφειας, της διεθνοποίησης και του διεθνούς μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, εξετάζεται το διεθνές εμπορικό επιμελητήριο και γίνεται αναφορά στην εξωστρέφεια και τα κυριότερα προβλήματα των μικρομεσαίων εξαγωγικών επιχειρήσεων του Νομού Πέλλας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διεθνές μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)