Εξωστρέφεια και διεθνές μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις: η περίπτωση του νομού Πέλλας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εξωστρέφεια και διεθνές μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις: η περίπτωση του νομού Πέλλας

Ζαρογουλίδου, Κλεονίκη Α.

Thesis
NonPeerReviewed

2016


Αρχικά, αναλύονται οι έννοιες της επιχειρηματικότητας, της εξωστρέφειας, της διεθνοποίησης και του διεθνούς μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, εξετάζεται το διεθνές εμπορικό επιμελητήριο και γίνεται αναφορά στην εξωστρέφεια και τα κυριότερα προβλήματα των μικρομεσαίων εξαγωγικών επιχειρήσεων του Νομού Πέλλας.

Διεθνές μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.