Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: η περίπτωση της «ΙΟΝ»

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: η περίπτωση της «ΙΟΝ»

Καραντουμάνης, Αρίσταρχος Τ.
Κουρτζίδης, Περικλής Χ.

Αρχικά, γίνεται αναφορά στις εισαγωγικές έννοιες του μάρκετινγκ, του μίγματος μάρκετινγκ, και του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, αναλύεται η έννοια του marketing plan (πλάνο μάρκετινγκ), ο σχεδιασμός του και πως αυτό εφαρμόζεται. Τέλος, μελετάται η περίπτωση και παρουσιάζεται το πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας ΙΟΝ Α.Ε.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικό μάρκετινγκ
Εταιρείες
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)