Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: η περίπτωση της «ΙΟΝ»

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: η περίπτωση της «ΙΟΝ»

Καραντουμάνης, Αρίσταρχος Τ.
Κουρτζίδης, Περικλής Χ.

Αρχικά, γίνεται αναφορά στις εισαγωγικές έννοιες του μάρκετινγκ, του μίγματος μάρκετινγκ, και του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, αναλύεται η έννοια του marketing plan (πλάνο μάρκετινγκ), ο σχεδιασμός του και πως αυτό εφαρμόζεται. Τέλος, μελετάται η περίπτωση και παρουσιάζεται το πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας ΙΟΝ Α.Ε.

Thesis
NonPeerReviewed

Στρατηγικό μάρκετινγκ
Εταιρείες
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.