Experiential marketing ως εργαλείο για το χτίσιμο της επωνυμίας μιας επιχείρησης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Experiential marketing ως εργαλείο για το χτίσιμο της επωνυμίας μιας επιχείρησης

Γκλάβα, Ευθυμία

Καθώς διανύουμε την εποχή που ο έλεγχος περνά όλο και περισσότερο στα χέρια του καταναλωτή, οι marketers, αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους να προβάλλουν τα μηνύματα τους. Έτσι στοχεύουν ολοένα και περισσότερο στο συναίσθημα του καταναλωτή, δημιουργώντας εμπειρίες οι όποιες γράφουν στη συνείδηση του και διευκολύνουν το δύσκολο έργο της κατάκτησης του. Συναίσθημα, εμπειρία, δέσμευση. Οι τρεις λέξεις που στοιχειοθετούν τη νέα πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει το μάρκετινγκ προκειμένου να κατακτήσει μια θέση στη καρδιά του καταναλωτή. Το experiential marketing είναι η λύση στο γρίφο της διεκδίκησης του μάρκετινγκ, μια μέθοδος μέσω της οποίας οι καταναλωτές προτιμούν να μαθαίνουν για ένα προϊόν εν γένει και να συνδέουν τις αποφάσεις τους όσον άφορα τα brands με εμπειρίες. Μάλιστα, φαίνεται ότι είναι πιο πιθανό να επηρεαστούν τόσο ως προς τη σκέψη της αγοράς όσο και ως προς την πραγματική αγορά μέσω του experiential marketing παρά με άλλες μεθόδους marketing.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.