Γίνεται αναφορά στην έννοια, τα πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα και τους περιορισμούς του διεθνούς εμπόριο. Στη συνέχεια, γίνεται μία εισαγωγή στην έννοια της αγροτικής πολιτικής, στους λόγους ύπαρξής της και αναλύονται η Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) και η σημασία του αγροτικού τομέα στην οικονομική ανάπτυξη. Τέλος, γίνεται σύγκριση του διεθνούς εμπορίου με το διεθνές μάρκετινγκ και γίνεται αναφορά στο μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων.
Α > Αγροτική πολιτική
Δ > Διεθνές εμπόριο
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Διεθνές μάρκετινγκ
Διεθνές εμπόριο
Αγροτική πολιτική
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)