Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρίας "Tasty Foods" = Marketing strategy of "Tasty Foods "

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρίας "Tasty Foods" = Marketing strategy of "Tasty Foods "

Σκαρβελά, Ευταξία

Η παρούσα εργασία είναι ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την TASTY FOODS ΑΕ. Πιο συγκεκριμένα, σε κάθε ενότητα της παρούσας εργασίας, παρουσιάζονται συνοπτικά η εταιρεία και οι λειτουργίες της, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν το εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον και γίνεται μια ανάλυση του ανταγωνισμού και των οικονομικών δεδομένων της αγοράς τροφίμων και ποτών. Με βάση αυτών που προαναφέρθηκαν, ορίζονται οι επιχειρηματική στόχοι και παρουσιάζεται ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την επίτευξή τους, με βάση τις 4 μεταβλητές του συνδυασμού του (προϊόν, τιμή, διανομή, επικοινωνία). Αυτή η διατριβή μελετάει την Tasty Foods, σε περίπου 100 σελίδες, με 22 πίνακες και διαγράμματα, για να δείξει πώς μια εταιρεία μπορεί να έχει μια τεράστια επιτυχία στον τομέα της, η οποία επιτυχία προέρχεται κυρίως από μια καλά οργανωμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Αναλύεται διεξοδικά ο όρος της στρατηγικής μάρκετινγκ, προκειμένου να κατανοήσουμε πώς η οι ειδικοί του μάρκετινγκ χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους, για να επιτύχει κέρδη.

Thesis
NonPeerReviewed

Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Μάρκετινγκ
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011-09


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)