Case study: Το ξενοδοχειακό e-marketing

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2005 (EL)
Case study: Το ξενοδοχειακό e-marketing

Πασχαλίδου, Ειρήνη Γ.

Στις μέρες μας, ο ανταγωνισμός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και η δυνατότητα πολλών επιλογών έχουν ως αποτέλεσμα τη δυσκολία να αποφασίσουν οι άνθρωποι να διαλέξουν το καλύτερο για αυτούς σε ότι αφορά τον τομέα διαμονής για τις διακοπές τους, την αναψυχή ή οποιοδήποτε άλλο λόγο έχουν για να μετακινηθούν από τον τόπο που ζουν, σε κάποιον άλλο. Η εικόνα που παρουσιάζει μια επιχείρηση στο κοινό αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τρόπους προσέγγισής του. Για το λόγο αυτό η κάθε επιχείρηση θέλει να παρουσιαστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στο internet αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω μιας ιστοσελίδας η οποία είναι όσο το δυνατόν πληρέστερη για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Έτσι οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν αυτό που καλύπτει τις ανάγκες τους ευκολότερα από ότι στο παρελθόν γιατί μπορούν να έχουν άμεση επαφή με το "αγαθό" προτού το "αγοράσουν". Το marketing στο Διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί, και ιδιαίτερα στο εξωτερικό. Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν δημιουργήσει ιστοσελίδες με ότι υπηρεσίες προσφέρουν. Στην έρευνα που ακολουθεί αναλύονται θεωρίες που αφορούν το τουριστικό και ξενοδοχειακό marketing, καθώς και του marketing στο internet, καθώς επίσης αναφέρονται και κάποιες έρευνες που έχουν γίνει στο εξωτερικό. Η εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση ξενοδοχειακών ιστοσελίδων ώστε να παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο Ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες αξιοποιούν το διαδίκτυο. Παρουσιάζεται η μεθοδολογία ανάλυσης και αξιολόγησης ιστοσελίδων, Ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων, αναφέρεται ο τρόπος συλλογής των δεδομένων όπως και όλα τα ποσοστά των αποτελεσμάτων.

Thesis
NonPeerReviewed

Ξενοδοχεία
Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005-03


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.