Aρχικά, γίνεται αναφορά στον τουρισμό και στο τουριστικό μάρκετινγκ και στη συνέχεια αναλύονται η έννοια, η χρησιμότητα και τα είδη των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social media). Επίσης, αναλύονται ο ορισμός, οι στόχοι, οι στρατηγικές και οι λόγοι εφαρμογής του Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing). Ακόμη, γίνεται αναφορά στις κύριες πλατφόρμες των Social media που χρησιμοποιούν οι τουριστικές επιχειρήσεις (Facebook, Twitter, κ.α.). Τέλος, παρουσιάζεται ένα ξενοδοχείο στην Πρέβεζα που εφαρμόζει το Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης.