Social Media marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Social Media marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

Ανδρεά, Βασιλική Ε.

Aρχικά, γίνεται αναφορά στον τουρισμό και στο τουριστικό μάρκετινγκ και στη συνέχεια αναλύονται η έννοια, η χρησιμότητα και τα είδη των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social media). Επίσης, αναλύονται ο ορισμός, οι στόχοι, οι στρατηγικές και οι λόγοι εφαρμογής του Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing). Ακόμη, γίνεται αναφορά στις κύριες πλατφόρμες των Social media που χρησιμοποιούν οι τουριστικές επιχειρήσεις (Facebook, Twitter, κ.α.). Τέλος, παρουσιάζεται ένα ξενοδοχείο στην Πρέβεζα που εφαρμόζει το Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)