Social Media marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Social Media marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

Ανδρεά, Βασιλική Ε.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2016

2016


Aρχικά, γίνεται αναφορά στον τουρισμό και στο τουριστικό μάρκετινγκ και στη συνέχεια αναλύονται η έννοια, η χρησιμότητα και τα είδη των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social media). Επίσης, αναλύονται ο ορισμός, οι στόχοι, οι στρατηγικές και οι λόγοι εφαρμογής του Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing). Ακόμη, γίνεται αναφορά στις κύριες πλατφόρμες των Social media που χρησιμοποιούν οι τουριστικές επιχειρήσεις (Facebook, Twitter, κ.α.). Τέλος, παρουσιάζεται ένα ξενοδοχείο στην Πρέβεζα που εφαρμόζει το Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης.

Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)