Social Media marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Social Media marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

Ανδρεά, Βασιλική Ε.

Aρχικά, γίνεται αναφορά στον τουρισμό και στο τουριστικό μάρκετινγκ και στη συνέχεια αναλύονται η έννοια, η χρησιμότητα και τα είδη των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social media). Επίσης, αναλύονται ο ορισμός, οι στόχοι, οι στρατηγικές και οι λόγοι εφαρμογής του Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (Social media marketing). Ακόμη, γίνεται αναφορά στις κύριες πλατφόρμες των Social media που χρησιμοποιούν οι τουριστικές επιχειρήσεις (Facebook, Twitter, κ.α.). Τέλος, παρουσιάζεται ένα ξενοδοχείο στην Πρέβεζα που εφαρμόζει το Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.