Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης της προβολή της γυναίκας στα ελληνικά γυναικεία ηλεκτρονικά περιοδικά. Η έρευνά μας διεξήχθει από τις 11/4/2016 έως τις 4/ 9/ 2016 και τα περιοδικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι το faysbook.gr, το jenny.gr ,το Woman's.gr, το WomanIdol.gr, το Queen.gr, το Marymary.gr, το missbloom.gr, το Womenonly.gr, το tell a woman.gr και το t-life.gr.. Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να εξετάσουμε τον τρόπο που προβάλλεται η γυναίκα στα περιοδικά μέσω των διαφημίσεων και των άρθρων που υπάρχουν σε αυτά. Θα παραθέσουμε τους όρους της διαφήμισης και της διαδικτυακής διαφήμισης, θα αναφερθούμε στην προβολή της γυναικάς στα ελληνικά γυναικεία ηλεκτρονικά περιοδικά, στα γυναικεία στερεότυπα της διαφήμισης και τέλος θα παρουσιάσουμε την έρευνα μας. Στην έρευνα μας θα εξετάσουμε το λογότυπο των περιοδικών, την θεματολογίας τους, των αριθμό των άρθρων τους καθώς και τις διαφημίσεις που προβάλλονται στην αρχική σελίδα των περιοδικών και στις στήλες τους. Έπειτα λοιπόν από την σύγκριση των περιοδικών αυτών προκύπτουν κάποια συμπεράσματα. Πιο συγκεκριμένα παρατηρούμε κοινές στήλες στα περιοδικά, κοινές διαφημίσεις, διαφημίσεις μόνο με την μορφή banners και pop ups καθώς και το γεγονός ότι τα περιοδικά προβάλλουν και τον παραδοσιακό ρόλο της γυναίκας αλλά και τον σύγχρονο χωρίς να εστιάζουν περισσότερο σε κάποιον συγκεκριμένο.
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαφήμιση
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)