Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τον ρόλο της διαφήμισης και των μέσων μαζικής ενημέρωσης σχετικά με τον ιό HIV. Όπως παρατηρούμε, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια έχει εξελίξει σε θεαματικό βαθμό το επικοινωνιακό πλαίσιο των ανθρώπων, προσφέροντας υπερσύγχρονα μέσα μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας. Ακολούθως, η ενασχόληση των ανθρώπων με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όσον αφορά στην επικοινωνία αλλά και στην πληροφόρηση, έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους. Βέβαια τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και η διαφήμιση, που αποτελεί όπλο των ΜΜΕ ώστε να πείσουν τους ανθρώπους, επηρεάζουν τόσο στις επιλογές τους όσο και την ζωή τους γενικότερα. Επομένως, με αυτή την εργασία γίνεται μια προσπάθεια ώστε να δούμε αν επηρεάζονται από τα ΜΜΕ οι πολίτες και πόσο, σχετικά με το ζήτημα του ιού HIV
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Δ > Δημόσια υγεία
Δ > Διαφήμιση
Υ > Υγεία και υγιεινή
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Υγεία και υγιεινή
Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Δημόσια υγεία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)