Η χρήση της διαφήμισης στις καμπάνιες ενημέρωσης για τον ιό HIV

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Η χρήση της διαφήμισης στις καμπάνιες ενημέρωσης για τον ιό HIV

Μουταφίδου, Πολυχρονία

Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τον ρόλο της διαφήμισης και των μέσων μαζικής ενημέρωσης σχετικά με τον ιό HIV. Όπως παρατηρούμε, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια έχει εξελίξει σε θεαματικό βαθμό το επικοινωνιακό πλαίσιο των ανθρώπων, προσφέροντας υπερσύγχρονα μέσα μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας. Ακολούθως, η ενασχόληση των ανθρώπων με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όσον αφορά στην επικοινωνία αλλά και στην πληροφόρηση, έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους. Βέβαια τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και η διαφήμιση, που αποτελεί όπλο των ΜΜΕ ώστε να πείσουν τους ανθρώπους, επηρεάζουν τόσο στις επιλογές τους όσο και την ζωή τους γενικότερα. Επομένως, με αυτή την εργασία γίνεται μια προσπάθεια ώστε να δούμε αν επηρεάζονται από τα ΜΜΕ οι πολίτες και πόσο, σχετικά με το ζήτημα του ιού HIV

Thesis
NonPeerReviewed

Υγεία και υγιεινή
Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Δημόσια υγεία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-11


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.