Στα πλαίσια ανάλυσης της παρούσας εργασίας γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης και κατανόησης της συνολικής διαδικασίας του σχεδιασμού των λογοτύπων. Πιο συγκεκριμένα, η διάρθρωση της παρούσας μελέτης εξελίσσεται ως εξής:
Στο πρώτο κεφάλαιο της μελέτης γίνεται αναφορά στη διανοητική ιδιοκτησία και το δίκαιο της τεχνολογίας, στην οποία αναλύονται τα στοιχεία τα οποία προστατεύουν τα σημερινά πνευματικά δικαιώματα της διανοητικής ιδιοκτησίας.
Εν συνεχεία, στο δεύτερο κεφάλαιο της μελέτης περιγράφεται η εταιρική ταυτότητα και ο ρόλος που αυτή διαδραματίζει στο σημερινό εμπορικό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται ειδική αναφορά στην έννοια και στην πορεία της.
Παρακάτω, το τρίτο κεφάλαιο αναλύει εκτενώς τη σημασία του λογότυπου και εμπορικού σήματος καθώς και τις αρχές εμπορικής προστασίας, ενώ το τέταρτο κεφάλαιο ασχολείται με την ανάπτυξη των λειτουργιών του σχεδιασμού και της καταχώρησης των λογοτύπων.
Εν τέλει, το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο κάνει ειδική αναφορά στη σημασία που έχουν τα ειδικά στοιχεία του λογοτύπου, όπως είναι το χρώμα και το σχήμα αλλά και γίνεται αναφορά σε κάποιες μελέτες περιπτώσεων.
Ε > Εμπορικά σήματα
Γ > Γραφικά - Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Γραφικά - Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Εμπορικά σήματα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)